tirsdag 19. januar 2010

AWARD


Jeg har fått en award fra Kjellfrid. Jeg skal skrive 7 ting om meg selv.


Jeg har startet på ny utdanning nå i januar.
Jeg fyller år i februar.
Min eldste sønn har nettopp startet sin militærtjeneste i Stavanger. (Langt hjemmefra!)
Jeg er ferdig med Karl Ove Knausgårds første bok" min kamp" og venter nå på den andre.
Jeg gler meg til lysere tider, men trives med vinter også.
Jeg har ikke grønne fingre når det gjelder potteplanter, og må nok kjøpe noen nye til vårs.
Jeg er 173 cm høy, og ca passe tung.

Jeg sender den ikke videre til noen spesielt, men til den som er innom bloggen min og ønsker å ta utfordringen. Det er mange fine blogger som fortjener oppmerksomhet.

1 kommentar:

  1. Hei og gratulerer med Avard !
    Så fint å lese litt om deg, synes en blir litt bedrekjent med mennesket bak bloggen da !
    Ha en fin torsdagskveld! Klem;)

    SvarSlett